Kurs og arrangementer

Start: 29. april 2022 kl. 07:00

Slutt: 30. april 2022 kl. 12:00

Påmelding

Fagsamling over to dager for musikklærere med musikkopplevelser, faglig input og erfaringsdeling. Hovedfokuset er fortsatt det metodiske og praktiske innenfor læreplanens rammer, men i tillegg blir det større rom for dialog og erfaringsdeling. Vi binder dagene sammen med en hyggelig middag fredag kveld, og lørdagen blir i sin helhet i Den Norske Opera & Ballett. Her får vi blant annet omvisning og en presentasjon av hvordan de lar barn og unge bli kjent med opera, ballett og klassisk musikk gjennom ulike plattformer.

Påmelding

Frist for å melde seg på er 8. april.

Velkommen!

Vel møtt til innholdsrike, inspirerende dager sammen med musikklærerkolleger fra hele landet!

Konferanse 29. - 30. april

Inkludert program, lunsjbuffet, kaffe, te og pausemat.
To dager: Medlemmer i Musikk i Skolen (personlig/skole): kr 1800,-
To dager: Deltakere uten medlemskap i Musikk i Skolen: kr 3600,-
To dager: Studenter: kr 900,-

En dag: Medlemmer i Musikk i Skolen (personlig/skole): kr 1200,-
En dag: Deltakere uten medlemskap i Musikk i Skolen: kr 2500,-
En dag: Studenter: kr 700,-

Overnatting 29. - 30. april

Med frokostbuffé (begrenset antall rom til konferansepris)
29. - 30. april kr 845,-/1045,- (enkeltrom/dobbeltrom)

Konferansemiddag fredag 29. april

Felles treretters middag kl: 19.00.
Pris: kr 555,-

Konferanse

Ved påmelding (bindende) velger man verksteder A/B/C/D i prioritert rekkefølge (1-3). Påmeldte deltakere blir fortløpende fordelt på verksteder etter kursønske. Ved fulltegning går vi videre til 3. prioritet.

Overnatting og losji

Bestilles ved påmelding. Betales av den enkelte på stedet.

Ta kontakt direkte med hotellet om du også ønsker overnatting torsdag 28.4 - fredag 29.4 eller lørdag 30.4 -søndag 1.5 til konferansepris. Oppgi referansenummer 29716006. Thon Hotel Linne: Telefon (tlf. 23 17 00 00)

Konferansemiddag

Bestilles ved påmelding (bindende). Betales av den enkelte på stedet.
Oppgi eventuelle allergier ved påmelding.

Opplevelser i Bjørvika!

Tips til hva man kan gjøre når Musikklærerdagene er over
Etter konferansen kan du for eksempel besøke Nye Deichmann-biblioteket, nye Munch-museet, SALT («Kultur, musikk, sauna og badstue»), restauranten Maaemo, baren Nodee Sky (med utsikt over byen), Kunsthall Oslo eller noe annet spennende i Barcode/Bjørvika-området!

Sted: Thon Hotel Linne, Statsråd Mathiesens vei 12, Oslo
Dato:
29. – 30. april 2022
Påmeldingsfrist
: 8. april 2022

Kollektivtransport til Thon Hotel Linne i Oslo

• Flybussen fra Gardermoen: til Vollebekk stoppested (5 minutters gange til hotellet)
  • T-bane 4 Vestli (mot Tøyen eller Storo) til Vollebekk stoppested (5 minutters gange til hotellet)
  • Buss 60 Tonsenhagen fra Jernbanetorget eller Nasjonalteatret til Thon Hotel Linne stoppested (stopper like ved hotellet)